Jag och mina barn på resande fot i livet

Mera vinter projekt?

Publicerad 2007-11-23 21:32:04 i Båten,

Hmm är detta något som jag skall göra i vinter?
Teak däck
Asså nåtat trägolv är ju så underbart fint, funderar på att jag skall göra detta själv.
Jaja tänker ni lycka till, men va f..n det kan väl inte vara så vårt eller?
Allt handlar om att man skall ta de lugnt och vara noggrann.
Min tanke är att jag skall lägga isolering av frigolit på golvet som ligger nu (spåntat trä) grund stommen.Isoleringen skall bestå av 10-20 mm max 20mm. Ovan på detta skall jag lägga detta golv inte gratis men allt annat kommer ju att bli snyggt så varför inte fortsätta i den takten?!
teak däck 2
Konsten är väl att det skall bli en snygg fog men vad kan man inte gör med en slip maskin :-D

hmm frå väl drömma på men jag hade förhoppningen att vara klar till våren och som det känns nu så fungerar det...
Det är inte lätt att vara bäst, skämt o sido det blir faktiskt super bra.

Ha en trevlig fredag alla jag känner!

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela