Jag och mina barn på resande fot i livet

Måndag!

Publicerad 2007-11-05 12:36:00 i Allmänt,

Ja ha, det var den helgen det hmm det är skumt att helgen bara swischar fram, men det kanske blir så när man har annat att tänka på, alltså något bra! då tänker man inte på tiden, så det är bra!

Var på Hobbymässan i söndags, huu var det fanns saker, var tvungen att tänka, jag har inte tid, jag har inte tid!!! ,att hålla på med denna hobby ännu!!!, det finns andra saker som är högre prioriterat!

Asså när man vaknade i lördag så var det SNÖ!!! ute ca 5 cm.... och vinterdäcken låg på släpet och gosade till sig!

Men som sagt var så töade allt bort till på em så däcken kommer väl på som vanligt i snöstormen då man svär "varför gjorde jag inte detta tidigare"... vi får se i veckan men jag prioriterar min lilla älskling som jag skall hämta idag... JIPPI
Gjorde en riktig smarrig middag till mig själv i fredags som jag skrev tidigare.... man kanske inte är så dum på att laga mat heller..... :-D avnjöt denna måltid med ett vin från Nya Zeeland som verkligen fyllde ut maten rejält!

ååå måste tvätta hojen också och ställa in den för vintern med oljebyte och allt......

Mats som mår ganska bra just nu........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela