Jag och mina barn på resande fot i livet

Gårdagens slit med båten

Publicerad 2007-11-29 12:53:37 i Båten,

Det börjar hända saker på båten nu så att säga :-D
Jobbade i går kväll, skönt med värme i båten när det både snöar och regnar ute, gjorde klart styrbords sida i salongen. Kommer någ spendera mera tid på båten nu när man verkligen ser resultat..
Styrbordsida i salong
Nu är isolering klar på den andra sidan, snart så kommer panelen på plats!
Styrbordssida salong klart
Tyvärr lite suddig bild men det börjar verkligen ta fart!!! men visst det är längt kvar men skam den som ger sig och jag är ju inte den som ger sig i första taget..

Mer bilder kommer när jag har jobbat på mera som t.ex i kväll.

/Matte i full fläng

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela