Jag och mina barn på resande fot i livet

Britsen färdig!

Publicerad 2007-11-13 06:14:30 i Båten,

AAAA äntligen börjar det synas att jobbet jag har gjort i båten börjar ta fart.

Igår kväll gjorde jag britsen färdig i styrhytten, den blev helt suverän, jag gjorde så att man kan fälla upp botten så att man kan få plats med lite saker som man vill stuva undan, och det behövs på en båt.

På onsdag så blir det att fortsätta med att lägga Silicon runt fönstren eftersom det fortfarande fuktar lite där men sedan är det tätt :-D

Idag så skall jag hålla i en heldags konferens med jobbet så idag blir det kanske inte att jobba på båten, men vi får se vad tiden blir när man kommer hem.

Vaknade denna morgon med snö ute, alldeles vitt.

Kör lugnt ni som inte ännu har era vinterdäck på, för det har nämligen jag, alltså vinterdäck på bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela