Jag och mina barn på resande fot i livet

Äntligen fredag

Publicerad 2007-11-02 21:20:12 i Allmänt,

Mycket jobb men det blir man belönad med en god middag! Entrecote och gorgonzola sås! mumma

Har även hämtat mina vinterdäck, få se när jag orkar att sätta på dem, än då länge är det höstväder med varmt väder dock har jag minus grader utanför fönstret :-(

I morgon blir det att hedra mormor & morfar och min far med ljus på graven... synd att ni inte kan få se mina underbara barn växa upp...

Det blir också tvätt av diplomat bilen men kanske också en sväng till båten och fortsätta med soffan..

Hoppas ni mina barn får en underbar helg, saknar er alla!!

Puss & kram
Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela