Jag och mina barn på resande fot i livet

Dagens tragedi men ändå en lycka

Publicerad 2007-05-10 14:05:15 i Personligt,

Världens bästa pappa har nu äntligen fått sin vila.
Pappa somnade in väldigt stillsamt klockan 10:10 idag den 10/5-07.
Mamma och min syster satt bredvid honom när detta skedde och finare stund som denna finns inte sa de.

Pappa du har alltid varit min förebild!, ingen har kämpat så mycket som du har trots ibland okunskap!. Många som inte kände min pappa men ändå stött på honom möttes av respekt, det var en man som man inte hoppade på hur som helst. Det är inte alla som har en pappa som har varit bonde, polis, FN-soldat, säkerhetschef egenföretagare och mycket mer, till detta skall det också tilläggas att han också har varit en alldeles underbar pappa/farfar.

Tack pappa för dessa underbara 36år med dig och det som du har get mig och dina barnbarn (Kalla, Adam och Alexandra) som alla älskar dig!.

Låt dig nu få sova i frid.

Din son Mats

Kommentarer

Postat av: Johan Edhenholm

Publicerad 2007-05-10 20:27:06

Hej Mats, beklagar sorgen. Att mista en förälder som man hållit kär och haft med sig är nog bland det värsta man får vara med om.. Jag vet...

Hoppas du har en axel att luta dig emot, för det kan man behöva. Det tar lång tid att få distans till det som hänt..

Tänker på dig..

//Johan, Mahlén, Patrik & Sofia.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela