Jag och mina barn på resande fot i livet

Nu vill jag verkligen ut på SJÖN!!!

Publicerad 2007-06-06 20:52:26 i Allmänt,

Underbar Nationaldag med SOL och hur mycket sol som helst :-)
Själv har jag jobbat med båten hela dagen för nu skall det bli klar!, inte en enda nationalbakelse har det blivit så jag kan nog visa mig i badbrallor till sommaren :-)

Vad har jag idag presterat mellan 09:30 - 17:30 jo följande:


image93
Som ni ser så är det en skiva framför styrhyttsfönstret som jag koncentrerade mig på och det blev mycket lyckat!
image94

Tyvärr så ser ni inte det färdiga resultatet då batterierna i mobilen tog slut så jag kunde inte fortsätta att fotografera :-(
Fixade också elen så nu behöver man inte ha skarvsladd in i båten utan man använder uttaget på utsidan.
Monterade även fönstret på styrbordsidans dörr också, fy fanken vad det var knepigt att få fast liten runt fönstret, är dock inte klar eftersom jag inte fick dit den lilla vita listen som gör att den spänner fast fönstret och listen mot dörren. 3kubik silikon kanske man behöver.....
Till råga på allt så fick man en massa brunfärg på kroppen också :-)
Skall väl strax knöla ner mig i min säng där min lilla ängel Alexandra ockå har embarkera sig, men vad gör man inte för sin lilla ängel....

Snart kommer stålis att plöja vatten i skärgården!!!!!!

/Matte som behöver duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela