Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn och åter regn

Publicerad 2007-07-24 09:17:09 i Båten,

Men det gör inget eftersom jag jobbar :-)
Var på båten igår och gjorde klart takluckan alltså skruvade fast den och tätade den med silicon.
Han även spika fast 1 av fyra fönsterlister innan det började regna, så jag fick tillfälle att prova mobil internet med det nya abonnemanget i båten och det fugerade bra.
Jobbade med el-panelen igår är dock inte riktigt klar men det börjar hända saker må jag säga!

Det är riktigt roligt att jobba på båten om man får jobba hela tiden man är där så att säga!. Det kommer massa folk som vill prata om hur fin båten blir!. Många frågar också hur gammal den är osv de tycker också att det blir framsteg för varje gång de ser den.

image110
Som ni ser så börjar det ta sig. Skall köpa in 2st mätare till "Batt-man" som mäter batteritankarna. Hmm de är inte billiga precis cirkus 2000:- st men det är det värt!.
Det kommer även in en jordfelsbrytare och säkringar för landström och dessa skall nog in mellan 12/24 brytarna men vi går se..
I morgon bär det i alla fall av till Västervik på MC träff med Jocke och Robban. Det är samma gäng som åkte till Norge för några år sedan och vi hade det så super nice!

Kram till alla när och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela