Jag och mina barn på resande fot i livet

I dag åker vi!

Publicerad 2007-07-25 09:08:13 i Mc,

Varför skall man alltid vara ute i sista minuten?!, jag hinner dock alltid men ofta är det sömnen som får ge avkall.

Gårdagskvällen så plockades/packades det febrilt, hmm vart har jag lagt "pjoski köket", har för mig att det var ute i det gamla garaget.. då måste det alltså ligga i en kartong ute i förrådet. Asså man behöver näst intill slita ut allt för att överhuvudtaget komma åt något (nja inte riktigt så illa). Funderade i någon minut innan jag besteg "mount Håkansson". Kan ni tänka er efter 5 min så vipps så hade jag detta kök i min hand :-)

Det blev i alla fall sent i morse, gick och la mig ca01:00 och upp 06:30 för att rigga hojen, och var på jobbet ca 08:45

Måste ha det i blodet men jag är faktiskt bra på att surra/lasta, är riktig nöjd faktiskt, stabilt som sjutton
Först trodde jag att shit detta kommer att bli obekvämt men inte sedu, man sitter som i en fåtölj :-)
image111
Vad tycks? packning "alla Matte"

Mer bilder kommer och håll tummarna på att vädret håller sig...

/Matte vid rodret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela