Jag och mina barn på resande fot i livet

Helgen som var!

Publicerad 2007-07-23 13:57:34 i Allmänt,

En verklig mysig helg har jag och min dotterhaft, bara mys och bad.
NU får jag inte henne på någon vecka :-( men förhoppningsvis så kanske mina andra favosar kommer hit Kalle & Adam :-)

Min lilla ängel sitter och äter köttbular med makisar, det var hon som valde middagen. Vi satt och hade det mysigt med tända ljus i köket!.
På söndags kvällen så bar det av till båten igen för att måla sista gången där vi hade plastat, riktigt nöjd med resultatet !
image109
Fönsterrutorna är på plats, så om det inte regnar i kväll så skall listerna dit. Det ser inte lovande ut eftersom det regnar ute nu :-( Det gör att jag får jobba med elsystemet i stället. Har en liten dröm om att jag skall kunna starta motorn om 2 v och kanske eventuellt åka en liten tur!!! Så vi får se..

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela