Jag och mina barn på resande fot i livet

Efter en hektisk period så börjar det nu bli lungnare

Publicerad 2007-07-16 15:29:28 i Allmänt,

Och då skall man självklart jobba med båten och göra saker med sina ÄLSKLINGS barn.

Som rubriken säger så har det varit mycket! och därför har bloggen inte blivit uppdaterad med "Här är mitt liv"
Men nu ! (ni har säkert läst det förut!)
Söndagen den 8/7 så tog jag mina 3 älsklingar och den ständige barnvakten Jocke (barnvakt och barnvakt, mina barn vill bara ha mig ändå!) vi tog båten från kappelskär till Mariehamn för en dagsutflykt till Åland med bilen.
Redan gick mycket bra och vi alla hade det jätte trevligt!
image98
Lite fika på morgon kvisten för att sedan leka i bollhavet och vinna lite pengar på "enarmade banditen"
image99
image101
Hur otroligt det än låter så vann Kalle och Adam pengar!!!

image103
Lite suddig bild men det gick livat till när Adam & Kalle mötte Jocke, medans Alexandra och jag lekte med kuddar :-)

Redan hem började inte bra eftersom resan jag hade bokat hade jag glömt att boka bilen tillbaka, men det löste sig och vi kom hem välbehållna, dock lite sent men ändå!

Vid pennan "kapten Matte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela