Jag och mina barn på resande fot i livet

Dåligt mc väder!

Publicerad 2007-07-19 16:17:10 i Allmänt,

Nu har äntligen Bettan2 blivit tvättad efter en hel del regnskurar om man har pöjt igenom!

Åkte till Stockholm och åt lite i onsdags inget regn på vägen dit underbart väder!.
Precis innan maten var avklard så kom Tor med sin hammare och smällde till ett badkar eller liknande, det formligen värkte ner så det blev att sitta ett litet tag till.
Det slutade regna efter ett tag men vägarna var mycket blöta och när jag kom till Hägernäs så låg jag i vänster körfällt och körde om en bil som precis körde in i ett gigantisk vatten spår.. och vem fick inte allt över sig om inte jag!!!.. snacka om dygnsur och en tok smutsig hoj.. men nu är hon ren igen..
image105
image106
image107
Nä nu är det dags att åka hem..

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela