Jag och mina barn på resande fot i livet

Äntligen blir det att jobba på båten!

Publicerad 2007-07-20 11:29:30 i Båten,

Idag så har det äntligen blivit så fint väder att man kan jobba på båten!!!
Är väldigt sugen och hoppas att jag kan slipa och måla klart för att sedan sätta in fönstren på salongen igen.

Jag och Jocke har plastat sidorna på båten för att slippa att det med tiden skall läcka in vatten, så det bli att måla igen!


Helgen blir annars lugn då jag skall hämta min lilla ängel på lördag efter ett dussin besök på tippen på morgonen.

Det blir att fixa hennes rum så att det blir snyggt med tavlor och annat!. Det kommer också att bli en hel del förberedelse inför kommande mc träff i Västervik.

Hmm måste försöka minnas vart alla saker ligger och i vilken kartong, så det kommer att ta sin lilla tid..

Återkommer med mera bilder efter kvällens jobb.... hmm funderar på att åka till båten tidigt idag så att man hinner jobba undan lite.. det är väl det flextid finns för eller hur!, har dock förbrukat den väldigt mycket denna vecka, har ändå 21 timmar kvar :-)

Ha en trevlig helg alla 0 personer som läser denna blogg!

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela