Jag och mina barn på resande fot i livet

Tillbaka till vardagen igen

Publicerad 2007-12-28 07:41:45 i Personligt,

Det var den Julen det och man överlevde den trots allt!, men vi hade det mycket bra jag och barnen, jag har världens underbaraste barn!!!

Allt är som vanligt igen, barnen är hos sina mammor och jag jobbar, det verka som det är vad livet går ut på.

2008 skall bli ett år som blir en nystart i mitt liv, träning och bry mig om mig själv. Har faktiskt redan börjat träna varje dag med trampcykeln och promenader nu skall 5-10 kg bort kan ju inte riktigt skryta med att jag åt så speciellt mycket julmat och godis, så det bådar gott inför viktminskningen

Annars så har det varit båten som har varit min tillflyttsort så det börjar verkligen hända saker men det är långt kvar, kommer hinna en hel del saker nu när det som jag hade planerat tyvärr inte blev av :-( men då får jag tid med båten istället!

Hej hopp och hade så bra!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-28 07:53:09

Ha en underbar helg!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-28 14:04:25

Tack snälla för dom orden:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela