Jag och mina barn på resande fot i livet

Recept på super smarrig Jordnötssås

Publicerad 2007-12-29 09:55:16 i Allmänt,

För att piffa upp den tråkiga kyckligbiten så kan jag starkt rekomndera denna så.... har gjort den flera ggr!!!
För 4 pers
- 1 Gul lök
- 2 Vitlösklyftor
- 1 msk rapsolja, går kanske lika bra med smör
- ½ dl jordnötssmör (model crunchy)
- 2½ dl Kelda kokos
-2 msk seet chilisås
-2 msk soja

Hoppas det smakar, det gjorde det för mig i alla fall !!!

Är en stor fan av James Oliver... han får allt att se så lätt ut!

Nää dags att jobba, kanske syndar och åker till jobbet också!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-29 10:19:07

Woho! Måste testas:)
Och ja ...du kanske skulle se liiite fjolllig ut i den jamas jag ville ha;))
Ha en bra dag...ser fram emot shoppingen ja me:) Om det är nåt som faller mej på läppen:)

Postat av: cattis

Publicerad 2007-12-29 12:17:52

Yummi.. funderar på om det kan få
bli middagen ikväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela