Jag och mina barn på resande fot i livet

MMM mumms

Publicerad 2007-12-20 07:47:04 i Personligt,

Var bara tvungen att berömma min julskinka, det blev såååå god (som vanligt men med den nya smeten ovanpå så blev den extra god!)

En ny arbetsdag och den näst sista innan jul, det skall faktiskt bli skönt med lite ledighet, det börjar faktiskt kännas att jag bara bara har varit ledig ca 4 dgr detta år :-( men som sagt det är självförvållat.

Som jag har berättat om tidigare så är det för att jag och barnen skall ha en långsemester nästa år tänkte jag, får se vad jobbet säger om det.

/Matte som är lite pömsig idag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-20 12:32:49

Jo, jag vet hur god den kan vara..../h

Postat av: Annsingen

Publicerad 2007-12-28 21:53:11

Man FÅR beröma sin egen skinka:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela