Jag och mina barn på resande fot i livet

Lördag och bara dåligt väder

Publicerad 2007-12-08 11:32:05 i Allmänt,

Mmm skall vädret vara på detta viset??? DET REGNAR DEN 8 DECEMBER...

Skönt i alla fall att det är helg, hämtade kompisen Jocke från Väsby station igår så vi Alexandra, jag och Jocke hade det trevligt i går kväll.
Idag tänkte jag att det skulle bära av till en jul marknad, men vi får, se det regnar ju!.

Vi skal väl försöka handla de sista sakerna för julpyntet i huset idag, Han har ju verkligen julstämning = NOT.

Idag skall vi baka lussebular och pepparkakor inför lekfikan i morgon, skall bli jätte trevligt.

Återkommer med bilder.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela