Jag och mina barn på resande fot i livet

Julmat i långa banor!

Publicerad 2007-12-19 20:26:49 i Personligt,

Det var ett tag sedan jag skrev, men det blir det när man har mycket att göra.
Idag så har jag och Alexandra gjort skärgårdsill
Sill

Julskinkan som brukar bli så god håller jag också på att göra, har fixat en ny sås att lägga på skinkan och självklart så kommer det att slinka ner en eller någon snaps med röbetssallad när denna är klar i kväll. Det är ju en tradition som jag har skapat och det är som en liten kickstart på julen!
Julskinka

Så vad kan man säga!, barnen har fått bestämma vad vi skall ha till julmat och det blir mat som barnen tycker om.
Till alla som läser denna blogg så kan jag bara önska er alla en GOD JUL.

Kram
Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela