Jag och mina barn på resande fot i livet

Julgalan 2007

Publicerad 2007-12-07 06:57:45 i Personligt,

Wow vilken kväll, kan verkligen rekommendera denna konsert inte kanske för julmaten men för den underhållning som var! se www.julgalan.se
Linda Bentzin, Sonja Alden, Andreas Johnsson, Linda Sundblad, Bounce, E-type Markoolio och Tobbe trollkarl var där så ni kanske förstår att det blev lite drag i alla fall.

Jag fick äntligen svänga mina lurviga ben med lite dans och studsa lite framför scenen :-D

Äntligen är det helg och helgen kommer att bestå av mycket mys med min älskade Alexandra men även lite andra aktiviteter som jag berättar om senare.

Kram från en lite trött matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela