Jag och mina barn på resande fot i livet

Höst eller vinter?

Publicerad 2007-12-03 21:21:55 i Allmänt,

Ena sekunden är det
storm
Och näst är det solsken! det är väl så man kan beskriva vädret i sverige den senaste veckan.
Just nu så tok regnar det ute :-( det är skönt att man sitter i ett varmt hus!

Hade en underbar helg med mina underbara barn Kalle & Adam,äntligen kom dem till mig, längan efter dem är hur stor som helst..... dem hjälpte mig också med presseningen till båten på lördagen innan vi röjde loss i affärerna!.

När vi skulle titta til båten på söndagen så visade det sig att den hade slitit sig och några vänliga själar hade förtöjt den vid en brygga. Hade dem inte kommit så kanske den hade skadat massa båtar längs med kanalen, så jag lovar att båten var kanska billig på söndagen........ och humöret inte på top

Att det alltid skall vara något.... och att det alltid skall drabba mig.....

Men så är det, denna vecka så har jag min underbara dotter hos mig har saknat henne så enormt mycket..

Vi har planerat en rolig aktivitet på söndagen men även på lördagen och vad det är kommer ni att få reda på senare.

På med varma kläder, nu är det höst igen burrr

Just det glömde, den förra ägaren ringde till mig och berättade att han ahde finnit min båt på en webbsida över bogserbåtar m.m. se själva :-D
http://www.tugboatlars.se/Uppdatbogs17.htm


/Matte på väg i bingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela