Jag och mina barn på resande fot i livet

hmmmmmm

Publicerad 2007-12-08 21:23:50 i Allmänt,

Så var lördagen över.
Dagen har bestått av lite shopping och julmarknad med ridning till Alexandras förtjusning!,  Dock så strejkade mobil kameran så det det blev inget kort :-(.

På kvällen har vi bakat lussebullar och jag var orolig att det skulle blir " Matte mördar bullar" men till min förvåning så blev dem konditori fluffiga bullar...... då har man bevisat att man kan göra lussebullar, få se vad betyget blir i morgon när vi har "lek fika" med några från dagis, skall bli super kul och de har tyckt att det var en helt suverän ide.

Nä klockan är inte mycket men Alexandra somnade i soffan kl 8 så det är dags för mig att också gå och knyta mig.

Sov gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela