Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag och äntligen ledigt!

Publicerad 2007-12-21 22:36:42 i Allmänt,

Då har fredagen kommit och jag har alla mina älskade barn! sååå underbart!
Vi har bara mysat och haft det bra, lilla A somnade på min mage tidigt i soffan ikväll eftersom hon har haft det så kul med sina älskade bröder, hon onekligen älskar dem!

Vi har avnjutit en delikat middag efter en eftermiddag med stress, till middag blev det Kyckling med ris och jordnötssås, mmmumma!

Mammsen kommer hit i morgon, saknar henne det var länge sedan vi sågs!. Hon åker till USA på söndag så vi kommer att fira jul utan henne tyvärr.

I morgon kommer det bara att bli en lugn dag antar jag, vi skall dock försöka vara ute en del!

Hoppas att jag hinner skriva mer.
God jul
God Jul på alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela