Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredag kväll

Publicerad 2007-12-14 21:45:54 i Båten,

mmm då var det fredag och jobb veckan är slut!
Har de senaste dagarna spenderat tid på båten, lite kallt är det i båten tyvärr, kan bara ha ca 6-7 grader annars så rycker proppen :-(
Följande har jag gjort med båten.
Salongs golv
Som ni ser så har jag en ljuddämpare och en kardan att dölja så jag har byggt en väg som jag har isolerat med värmeisolerande skumgummi.

salongs golv 2
Tog ingen bild men den är nu klar med väggar och isolering i bakkant, har även funderat ut hur sidorna med anslutning till golvet skall se ut. Soffan och pentryt är också klart i huvudet så vi får hoppas att det kommer att se bra ut i verkligheten också!
Har funderat fram och tillbaka angående nåtat trägolv, skall jag göra det själv eller skall jag köpa färdiga sektioner?!?!?!
Asså köper jag färdiga sektioner så kommer passformen inte att bli bra men det går fort!, gör jag allt själv så kommer det att ta lång tid :-( så vad gör jag?, någon som har något förslag?

Nää läggdags!

Ha en trevlig helg! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela