Jag och mina barn på resande fot i livet

En dag kvar till Julafton!

Publicerad 2007-12-23 16:23:59 i Personligt,

Då var det endast en dag kvar till Julafton.
Idag och i går så har vi varit ute på 2 jättelånga promenader, jag och barnen!
Jag bestämde mig igår eller rättare sagt i fredags att jag skulle låta bli bilen från lördag till tisdag och än så länge så fungerar det bra. Igår gick vi och handlande i affären det var riktigt underbart att bara gå och barnen var jätte duktiga, klagade inte en enda gång :-D

Ikväll så blir det att göra i ordning den sista julmaten inför Julafton i morgon, gröten, köttbullarna och revbensspjällen skall fixas.

Bättre sena än aldrig men idag så har jag julstädat hela huset, känns underbart rent och snyggt, känns jobbigt ;-) men jag börjar bli riktigt ordningsam :-D

Nähäpp dags att gå tillbaka till köket.

HO HO HO på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela