Jag och mina barn på resande fot i livet

Ännu ett steg närmare klart på båten :-D

Publicerad 2007-12-12 09:37:19 i Båten,

Jobbade igår med båten, koncentrerade mig på salongen och väggen mot den aktra hytten
Vägg mot akterhytt
Väggen innan panelen kom på plats bedöm själva men huuu vad bra det blir!
Vägg mot akterhytt 2
Tyvärr så är det små bilder lilla Alexandra hade mixat med kameran men man kan ändå se vilken skillnad det blir.
Satt också och funderade på hur jag skall göra skåpet som på bilden kommer att hamna på vänster sida och sedan soffan som kommer att finnas tillsammans med bordet på höger sida. Jag tror att jag vet hur jag skall göra men man får se i slutändan hur det kommer att bli.
Känns som om jag kommer att tillbringa lite tid på båten denna vecka och det känns mycket bra.

/Matte en nöjd snickare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela