Jag och mina barn på resande fot i livet

Mycket har hänt men lite har skrivits

Publicerad 2007-08-27 13:16:27 i Allmänt,

Hej igen alla!
Fy vad det är svårt att skriva blogg när man har så mycket att göra men jag prioriterar inte att skriva just nu håller på med så mycket roliga saker och det händer en massa runt mitt liv också!, kan inte skylla på att man inte hinner utan allt handlar om att prioritera, så de så!

Vad har hänt sedan sist, hmm låt mig tänka och det blir inte lätt ;-)
Hmm det var visst super länge sedan jag skrev något, var tvungen att fuska genom att titta på hemsidan.

Jo båten är startad och jag och mina barn  och mamma har varit ute med den en heldag men jag tog ledigt efter att jag så att motorn gick och var då ledig i två dgr och bara njöt av att ligga på svaj och sol... kände mig sååå nöjd.

Motorn startade på 3 -5 sekunder, snacka om att man blev nöjd! jag bara satt på akterdäcket och hörde motorn tuffa.
Ja vad ha hänt mera, det har hänt så mycket men jag får fundera ett lite tag och återkomma.

/Matte vid pennan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela