Jag och mina barn på resande fot i livet

Snacka om olika världar

Publicerad 2006-06-14 09:46:24 i Personligt,

Visst är det konstigt att världen kan se olika ut framför allt levnadsstandarden.
Jocke min kompis är som jag skrev tidigare i Pakistan och ser en misär som ett fåtal av oss levande själar verkligen ser, visst via tv men kom igen!, verkligheten är något helt annan.

Som du skrev så är du imponerad av mitt bygge men kompis handen på hjärtat det är ju jag och vi andra som skall vara imponerad av dig, det jag gör är ju endast för mina när och kära det du gör tillhör en annan dimension.

Ser fram i mot att hör av dig! och Rauk Magnus my friends!

Status om båten!
Har målat fördäcket en gång till och nästa vecka blir det plasta tak .

Take Care and let the force be with you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela