Jag och mina barn på resande fot i livet

Nice kväll

Publicerad 2006-06-20 11:29:07 i Allmänt,

Mmmm vilken underbar kväll, jag invigde vattenskotern (det blev lyckat).
Vattenskoter 
Jag började med en 10min båttur då vi jagade en mysig klippa där vi kunde äta lite mat och sola.

Sedan åkte jag till Camilla och Dan som vi överraskande med skotern, när vi skulle iväg så fick vi ett tekniskt problem, hmmm motorn gick inte att starta en plast pigg hade gått sönder,
plastpigg men flink som man är så fixade man detta från en tvättlina som jag fick från Camilla som jag gjorde om till startsnöre och skruvade bort anordningen, vipps så hoppade motorn igång.

I kväll skall vi plasta på båten, hoppas att vädret håller i sig man fick blodad tand på att bli klar med båten nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela