Jag och mina barn på resande fot i livet

Bra för naturen dåligt för båten

Publicerad 2006-06-27 08:26:38 i Allmänt,

Grattis alla pollen allergiker, pollen regnar nu bort det är skönt att man inte lider av detta.
Det har TOKREGNAT hela natten, tur att jag han lägga en presenning över båten i går kväll.

Det är otroligt att man inte hinner plasta innan regnet tar över...... JAG VILL INTE HA PRESENNING ÖVER BÅTEN men jag måste plasta och måla först.

Hehe vi har gatans finaste gräsmatta och finare blir den när det regnar.

Hmm håll på att glömma, köpte en ny tvättmaskin och en ny torktummlare i går = super nice

SKEPP O HOJ på er

Kommentarer

Postat av: Rauk Magnus

Publicerad 2006-06-29 04:19:22

Tja killen! Du/ni gör ju ett jätte jobb med båten!!! Jag fixa bågekortet i går!!! i ösregn, men de kvittar man va ju som en skolpojk på julafton iaf. Kan hända man tar en tur me gumman mot dina trakter när solen tittar fram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela