Jag och mina barn på resande fot i livet

AAA Midsommar

Publicerad 2006-06-26 10:19:03 i Båten,

Hej alla nära och kära.
Då har ännu en helg blivit passé men det har varit helt underbar med mat och dryck, förutom att Kalle och Adam inte var hos oss denna midsommar som dom skulle men det är en helt annan historia som inte bör skrivas i ord!

Ett mess från Jocke kom på midsommar dagen och lyder "En ljuvlig svensk midsommar hälsning från ett lagomt varmt Pakistan (37 grader i skuggan och 60 grader i solen) ".
Huu 37 grader, det är på tok för varmt tycker jag, nääää svensk midsommar med 21-22 grader helt perfekt.

Jo jag har faktiskt även denna helg jobbat på båten :-) båten måste bli klar men även huset kräver en del fix och trix så det är bara att jobba på.
Glasfiberrulle på kaj
Glasfiberriggen är på plats vid båten
Plastning klart styrhytt
Aaaa äntligen klart med plastningen av taket, blev lite sent ca 00:24 denna dag, men nu är taket klart. Man kan säga att jag tar plats vid vändplanen men har man störst båt så har man ;-)
Vägg styrhytt
Jag fick även akterväggen på styrhytten klart också, dock än så länge utan fönster men det kommer.
Tanken är att jag skall plasta i veckan men det verkar bli lite fuktigt denna vecka hmm.
Hadé alla och glöm inte paraplyet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela