Jag och mina barn på resande fot i livet

Targabågen på plats

Publicerad 2006-08-04 14:36:33 i Båten,

Då var targabågen på plats på styrhyttstaket, det var väl inte det lättaste men skam den som ger sig.
Man kan i vissa avseende tycka att den blev hög men med lite antenner och radar på så blir den helt perfekt, det går ju att fälla den bakåt med mina specialbyggda gångjärn, hurra vad jag är bra !
Hann även måla styrhyttstaket, snart kan jag ta bort den fula pressenningen, ååå vad jag hatar pressenningar de är så fula och det gör ju inte båten snyggare.
Nä nu bär det väg och tälta med Kalle och Adam, vi skall nämligen fiskaTargabågen på plats
Den är inte gul det är kvällssolen som gör detta, den är vit!
Targabågen på plats framifrån

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela