Jag och mina barn på resande fot i livet

Hösten närmar sig med stormsteg

Publicerad 2006-08-31 08:41:09 i Allmänt,

Hej alla
Det var ett tag sedan jag han skriva något och framför allt lägga in nya bilder.
Vi har påbörjat att spika lister runt fönstren så att det inte skall regna , nu är båten verkligen fin.

Vi eller rättare sagt jag har funderat på att eventuellt ta upp båten och ställa den på tomten denna vinter så att man slipper resorna fram och tillbaka till båten med verktygen och virke.
Men som vi alla vet så är allt i denna värld en kostnads fråga.

Jag har även firat Adams 9 års dag som blev jätte lyckad. Adam fick en cykel, hjälm, portabel cd-spelare samt pengar.


Adam med cyckel
Höst hälsningar från idag mc åkande Matte

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-08-31 11:13:18

men, det är inte höst än......
Adams cykel är fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela