Jag och mina barn på resande fot i livet

Ett tag har gått och nu är man tillbaka till verkligheten

Publicerad 2006-08-25 08:35:31 i Allmänt,

Hej alla när och kära men kanske en och annan okänd som läser denna blogg.

Nu är semestern/sommaren slut och jobbet har börjat, det känns för att jag har redan varit i Husby ishall och tränat skridskoåkning.
Hu, det känns alltid konstigt att dra på sig rören igen och gå in i en kall ishall när värmen utanför är ca 20 grader.

Jaha båten ja, tyvärr har jag inte tagit några bilder men lugn det kommer, dörrarna är nu på plats och snart även fönstren runt styrhytten för att hålla fukten utanför. Det är skönt att ytskiktet är snart klar inför hösten.

Jag återkommer om ett litet tag, men nu i helgen skall vi fira Adam som har fyllt 9 år.

Höst hälsningar från kapten Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela