Jag och mina barn på resande fot i livet

Dagen D

Publicerad 2006-08-02 09:26:51 i Båten,

Då klev man upp tidigt efter en tung kväll där ögonlocken inte ville stänga sig även fast hjärnan visste att den skulle upp tidigt och måla båten, jag måste bara bli klar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det började med att jag skulle prova den nyinköpta färgsprutan i går kväll, med glädje packade jag upp den och började blanda färg för att sedan börja spruta.
Och vad händer, jo det blir prickar och rinningar och annat som jag inte av censurerade skäl inte kan skriva, vilket j...a skräp, nej denna får affären med glädje ta tillbaka USCH!

Det var ju bara att planera att gå upp tidigt för att måla nu på morgonen, och till råga på allt så är gasmasken sönder så man kommer säkert att åka på en thinnerlunga.
Men något som är positivt är att R....N JOCKE kommer hem i kväll, välkommen hem kompis!

Här kommer ett litet smak prov på hur det börjar att ta fart på den lilla pråmen, kanske skall försöka sälja den som en pråm (taget från en svensk klassiker).
Lite målarfärg på överbyggnadenAktertaket målat
Hadé alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela