Jag och mina barn på resande fot i livet

Rekordtid till jobbet idag

Publicerad 2011-11-21 09:47:28 i Allmänt,

NOT!
Det tog endast 1:52 minuter till jobbet pga av olycka i stavabacken, hela Åkersberga lamslaget......

Tur att man inte stressar :-)

Helgen har varit kanon med underbart trevligt sällskap och god mat, känns lite som maten man var så duktig med i veckan försvann i ett nafs.... men här kommer en bild på den goda maten som var min lunch nästan varje dag i förra veckan!

Knäckebröd, avokado och keso... mumma

Har även kaklat i helgen i badrummet, dock inte färdig men här kommer ett smakprov!


Veckan som kommer är en "hotell" vecka och det innebär att jag är på resande fot, skall bli roligt får se om resan avslutas i Danmark eller inte :-) men träningskläderna är med, har valt hotell med gym i :-)

Ha en nice vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela