Jag och mina barn på resande fot i livet

Ett tillfälligt ryck eller ett bestående?

Publicerad 2011-06-28 08:16:56 i Allmänt,

Sprang på Stora Jolpan i lördags och sedan i går kväll, har haft ett uppehåll på någon månad men jag kan inte påstå att det var skönt att börja springa igen...... men förhoppningsvis gör det att bilringen försvinner lite i alla fall...

Det märks att folk börjar ta semester då det är lugnt i trafiken på morgonen och på eftermiddagen hem, nu blir det lugnt till jag kommer tillbaka från semestern och min semester börjar om 4:a veckor, sedan blir det en mc tur......

Just om denna tur kommer jag till senare, just nu är det lite bökigt med Ryska ambasade men det löser sig nog, spännande med ett äventyr innan äventyret har börjat :-)

/Hoj Hoj

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 04:29:17

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela