Jag och mina barn på resande fot i livet

Sjuka bilköer i morse

Publicerad 2010-10-11 11:15:03 i Allmänt,

I dag verkade det som alla tog bilen till jobbet då det var kaos i trafiken och grymma köer till jobbet.... kanske för att det var kallt i morse och folk har väl dåliga vippar från de senaste haverierna i den kommunala kommunikationerna kanske?!?!?

I bland är det kul att titta på vad dem gör i bilköer och i bland vill man INTE se... idag var det en sådan dag man inte vill titta.....

Ni tjejer som säger att det är bara vi killar som är ..........NNNNNNOOOOOOOOOOOTTTTTTTTT!!!

Hade suttit i kön utan för Bromma flyplats ett litet tag så rullar jag i kapp en liten bil där det sitter en dam?!?! på kanske närmare 50 i bilen och petar sig i snoken som också en tidigare kille i en reklambil som det står STADIUM på, han grävde som bara den....... men tillbaka till damen som också utövade denna lilla sport... hon grävde lite och vad händer sedan jo fingret studeras lite gran för att sedan glida in i munnen .................

UUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKKKKK!!!!

Okey småbarn kanske gör detta men kom igen nu.... vuxna människa....... om du nu MÅSTE göra detta tro inte att folk inte ser in i bilen...

Det var dagen urk!!!

Annars mår jag UTMÄRKT :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela