Jag och mina barn på resande fot i livet

Köpte lite möbler i helgen

Publicerad 2010-03-17 20:47:35 i Allmänt,

Det börjar äntligen bli lite ordning hemma..
Har slängt hur mycket saker som helst i helgen, började blir frustrerad då det bara ligger högar över allt.
Det största problemet är att jag inte har haft någon bokhylla, men jag vill inte heller ha en fullhöjds hylla utan en låg som samtidigt går i samma stil som det som jag sedan tidigare i vardagsrummet.

Så vad gjorde lilla matte jo jag hittade hyllan i norrköping, gjorde ett snabbt överslag i huvudet och kom fram till att jag skulle spara runt 1000:- öven transporten inräknat så det var bara att åka :-)

Känner mig välldigt nöjd med resultatet, nu ser inte väggen så kal ut längre, lilla A sa att "pappa vad fint det är hemma" då måste min städning ha givit resultat!!!


Suddig bild men jag är jätte nöjd..

Sitter fortfarande på jobbet och jobbar som vanligt, klockan visar 20:47 och det är ganska lång tid kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela