Jag och mina barn på resande fot i livet

Ibland blir det glest mellan uppdateringarna

Publicerad 2010-03-03 20:28:48 i Allmänt,

Men ibland orkar man inte eller rättare sagt prioriterar bort detta.
Avundas inte dem som både uppdateringar sina siter så som Facebook, bloggar, Twitter eller vad allt heter jag försöker hålla mig bara till blogg och Facebook, men men, jag gör andra roliga saker istället :-)

För någon vecka sedan var vi i Åre med jobbet och det var supernice men det blåste spikar.. burr men det gick att åka lite i alla fall.

Förra veckan var jag och A till Spanien en kortis och spanade på en båt som jag troligtvis lägget ett bud på.... spännande........................................ hoppas jag nu kan förverkliga en av mina drömmar med barnen, men det återstår att se.

Kanske kan bjuda er på ett litet smakprov på båten..



Har även andra spännande saker på "G" men de håller jag för mig själv ett litet tag till.
Arbetet med badrummet ligger nere just för tillfället eftersom jag inte känner för att jobba med detta just nu.

Just nu sitter jag på jobbet som vanligt när det inte finns barn hemma och jag ser på klockan 20:30 en onsdags kväll......

Jaja ha det bäst alle hoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela