Jag och mina barn på resande fot i livet

Trött

Publicerad 2010-01-11 09:56:17 i Allmänt,

Trötta var jag och lillstumpan idag... men det är så underbart även fast vi är sena så utväxlas inte ett enda hårt ord till varandra, det kallar jag en bra start på morgonen...

Helgen har gått i ett och därför är man lite trött i ögonen idag så forhoppningsvis kommer man att piggna till lagom till lunch eller till hemgången idag.

Avis på kompisen Jocke som skall till Thailand för att fira sin 40 års dag... det är du väl värd men det är konstigt att de som är eller har varit i min närhet inte vill vara hemma och fira dem med nära och kära... hmm eller så är det en vink till mig..." ööö trevligt att ha dig här men jag är helst borta"...... ;-)
Det som är potitivt är att han kommer att ta dykcertifikat... äntligen så har jag en dykkompis!!!!

Vinterkylan hänger sig kvar medeltempen måste ha varit -11 de senaste veckorna men det är fruktansvärt vackert ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela