Jag och mina barn på resande fot i livet

Tankar som finns

Publicerad 2010-01-26 19:03:26 i Allmänt,

Ja dessa är många, det vill jag lova, här kommer lite reflektioner!
M, så underbart att prata med dig man blir glad i kroppen... A mmm något är det.
Fundera på det ni :-)

Idag var lilstumpan 3:e gången på simskolan och hon kommer nog verkligen att kunna simma efter 6 ggr, längtar till i sommar när vi skall sola och bada... SIMMA... yes då kan alla mina barn somma och så blir det märkes tagningar, sååå roligt! dock så känns det långt till sommaren i morse var det -14 grader när jag lämnade A på skolan.. burr

Har snart rivit hela badrummet, kommer nog bli helt klart till på torsdag så önska mig lycka till!!!.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 20:45:09

Uppskattar att prata med dig jätte mycket oxå! Du förgyllde min dag igår =) Kram M

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-26 20:47:36

Jag uppskattar att prata med dig oxå! Du förgyllde min dag igår =) Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela