Jag och mina barn på resande fot i livet

Nytt år med ny spännande möjligheter...

Publicerad 2010-01-04 12:53:50 i Allmänt,

Gott nytt år på er all, hoppas all ni har klarat jul och nyår.
det har jag i alla fall dock så var det VÄLDIGT hos mig på nyårsafton men det fungerade det också!

Svårt att tro att denna bild kommer i från Stockholm, kunde lika gärna ha varit från vilken landsbygd som helst!


Sitter på jobbet som vanligt, kanske mindre motiverad nu än tidigare men livet går vidare!
Hämtade en längtande dotter i går.... det blev tokmys hela kvällen och givetvis så kom stumpan till mig sernare på kvällen... I natt har hon verkligen borrat in sig i mig så man är inte så pigg idag men vad gör man inte för sina älskligar..

Ha en superdag i vintervädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela