Jag och mina barn på resande fot i livet

Sugen på en ny kamera

Publicerad 2010-12-29 13:51:52 i Allmänt,

Tycker att min gamla trotjänare Canon Eos 300 har gjort sitt, dock inte funktionellt men analogt i alla ära men det är både smidigare och snabbare att köra digitalt......

Denna skulle jag vilja ha eftersom mina gamla objektiv fungerar utmärkt på detta kamerahus.

Hade en p "G" i japan en annan modell som inte finns i sverige men var lite efterklok och inte köpte den, var mycket läcker...

Har bakat tunnbröd... mmmm mycket gott smakade faktiskt som dem man köper dock så måste jag jobba lite med formen bara hahahaha de blev ganska olika stora, kommer definitivt att göra detta flera gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela