Jag och mina barn på resande fot i livet

Måndag

Publicerad 2009-10-05 09:29:37 i Personligt,

Tungt, tung men livet går vidare.
I all misär så är jag nu peppad på att gå ner i vikt, känner mig lite fet, okey dem som känner mig tycker kanske inte det men nu kör vi för då får man något helt annat att tänka på.

Vågen idag, 0.0 alltså en okänd startvikt och målet är -10 kg men inte till någon specifik dag.

Det märks att det börjar nalkas vinter...... burr men som man säger det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder men i stället så ser jag fram i mot att mysa i soffan med mina älskade barn även om de stor kanske inte riktigt vill mysa lika mycket som jag vill men närheten finns i alla fall.

Denna vecka skrev väl inget radikalt utan att det skall plockas bort och ner i kartonger en hel del saker men till helgen så händer en hel del, inget är spikat direkt men det blir fullfart!

K & A kommer också i helgen så nu får jag äntligen rå om dem också.

Tack mina vänner för det stöd som ni ger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela