Jag och mina barn på resande fot i livet

Regn och rusk

Publicerad 2009-12-07 10:49:31 i Allmänt,

Vad trött man blir på detta väder :-( regn, regn

Fick väcka lilla A i morse hon var supertrött precis som jag förutsåg, man känner väl sina barn :-)
Det jobbiga är att det är så mörkt ute, låt det vara kallt och snö så det blir ljust.

Händer inget speciellt mån - torsdag så det är vardags lunken som gäller, dock så har jag köpt mig en Fittnessboard till WII så nu kommer jag få min extra träning på kvällarna när A sover, måste ha något att göra eftersom man inte har någon att prata med det gör iof inget men att jobba/titta på tv hela tide då kan man lika gärna träna.

/Hoppas på kyla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela