Jag och mina barn på resande fot i livet

Malaysia Dag 7:

Publicerad 2009-04-24 04:23:13 i Utflykt,

23/4 08:00 Taxi igen, mopederna kör som galning över allt ett under att dem klarar sig. Låt lunch på en Indisk restaurang idag där man åt med händerna på bananblad som underlägg. Halkan i näsan försvann lite då vissa av dessa maträtter verkligen brann till i munnen. Idag var jag tvungen att bjuda på lunch kände jag eftersom jag har blivit bjuden varje dag. 5 personer till kostnad av 170:- inte alls dyrt i svenska mått. Ikväll blir det lugnt, dem frågade om jag ville spela badminton men eftersom frosthalkan inte vill ge med sig så är det dumt, det blir att slappa på hotellet i stället.
Planerna för helgen blir nog följande. Ut och äta med sam och hans familj tror jag på fredag. Lördag åker jag till Pangkor med egen hyrd bil med Peter och Rickard som kommer att stanna där till på söndag men jag kommer att åka till KL (Kula Lumpur) på lördagskvällen för att sedan sova där till på söndag. Söndag blir en utflyktsdag i KL.
Som det ser ut nu så kommer jag att leverera bilderna till bloggen när jag kommer hem eftersom det är så segt.
Somnade 22:30

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-08 09:42:49

Låter som en trevlig tripp :)

Om det är den Peter jag tror det är så får du hälsa från undertecknad!

Ha det gött...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela