Jag och mina barn på resande fot i livet

Underbart

Publicerad 2008-03-01 19:53:53 i Allmänt,

Eftersom det tok regnade typ hela dagen så åkte vi till simhallen efter att A hade en kompis här.
Det var underbart idag på simhallen, tror vi var där 3 timmar så underbart.
Den sista timmen så satte jag på henne en simdyna och visade henne hur man simmar med händerna och det var det enda hon gjorde, simmade med händerna, jätte duktig var hon, hon kommer inte ha några problem med att läras sig att sim kanske redan i sommar :-D

Vi kom hem och jag började göra i ordning middagen, tänkte att jag för engångsskull skulle göra lite fint för min lilla tjej.
Middag
Middagen bestod av fläskkare, grönsaker, skivad potatis som jag friterade i en panna (har ingen fritörs) och en sås gjord av jordnötter, lätt cream fresch eller hur det stavas, lök samt vitlök. mumma!!!!!!

I morgon packar vi ryggsäcken och åker till båtmässan, vi kommer nog vara där från morgon till kväll och bara njuta av de fina båtarna och kläma på alla tillbehör!

Nähepp  dags att titta på melodifestivalen, bara jag inte somnar som jag gjorde förra lördagen helt utpumpad!
Ha en go kväll på er alla!

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2008-03-01 20:19:49

Det där är ju en lördagsmiddag! Hilda fick välja mat här så det blev köttbullar och makaroner. Inte lika smaskigt, såsen lät väldig god, måste prova nån dag, älskar jordnötter!
Ha en trevlig kväll!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-02 07:12:30

Gottit! Ha en underbar dag på båtmmässan!KRAM!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-02 17:22:42

Det blir superfint! Kommer bättre bilder!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-03 05:07:07

God morgon min vän!

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-03-03 08:28:54

Ja det är superfint! Bara min kamera som inte gör bilderna rättvisa...dumma kamera!
Ha en bra vecka och ta det liiite lugnt också!
KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela