Jag och mina barn på resande fot i livet

Skärgården är mitt liv!

Publicerad 2008-07-01 08:15:21 i Utflykt,

Alla som har varit i skärgården vet hur underbart det är, visst ni kanske tycker det låter tjatigt men det är så underbart.
Så i helgen som var så var vi självklart i ............................skärgården.

Varför inte det är nästa alltid fint väder (beroende hur långt ute man är) och det hade vi också i helgen, man hörde åskan på långt håll och självklart så fick vi en lite regnskur men vad gör det då håller sig naturen sig grön och fin!

Fin regnbåge va!
När vi vaknade på söndagen så var det spegelblankt på sjön och solen stekte..
När vi åkte hem så blev vi omkörda av kungens torpedbåt som dånade lite..
Kungen brukar seder vanligt starta "Gotland runt" som gick av stapeln i helgen, vi orkade dock inte åka dit brukar vara så mycket båtar tyvärr, man är ju inte ensam med detta nöje tyvärr.

Beställde ett gasokök till båten igår.... huuu inte billigt 4000:- gick det på me4n jag lovar er att det är värt varenda öre, bild kommer när den är installerad och klart!

Denna vecka är jag själv på jobbet och sover på landet så vi får se hur mycket bloggen blir uppdaterad men jag skall göra mitt bästa..

Kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-01 12:16:07

Ja, det var verkligen underbart i helgen, att vakna till spegelblankt vatten runt vår ö, bredvid dig i båten.....pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela