Jag och mina barn på resande fot i livet

Puh vilken helg!

Publicerad 2008-01-27 22:52:30 i Allmänt,

Denna helg har verkligen varit inspirationen helg!!! har fått så mycket gjort...
Har även inhandlat kläder :-), riktigt snygga faktisk, men vad kalaset kostar hmmm "typ alldeles för mycket"

Kan konstatera veckans totala arbetstid inkl mitt vanliga jobb blev ungefär 70 timmar... social kille va!
Jag har farten uppe nu så det är bara att köra på... Nästa vecka blir det ingen båt alls för att min lilla älskling tjej kommer då!!! saknaden är enorm... och till helgen kommer mina älsklings killar även där är saknaden enorm!.

Isolering
Dagen till ära bestod av att isolera den aktra hytten och jag lovar det var frigolit över hela båten... bra jobbat jocke :)
Tak akterruff 2
Detta kort är tagen från ena britsen och innan isoleringen hamnade på plats!
Vägg akterruff 1
Detta är från den andra britsen och också innan isoleringen är uppsatt!
Tyvärr så blev det för mörkt att ta kort, men hela akterhytten är klart!!!!! asså med isolering nu återstår Teak plywooden bara  och lite el!
Vatten tank
Under dessa två britsar så finns sötvatten tankarna (2st) som demonterades och skall rengöras och kompletteras med tank mätare så att man vet hur mycket vatten man har kvar!
Urtagen vatten tank
En av dessa tankar nu i styrhytten och är på väg till släpkärran!
Instrument panel
En välldigt mörk bild men vi la båten på ett annat ställe (längsmed )bryggan istället och fick då tillfälle att starta upp bettan och köra henne varm... mmm låter superbra i motorn... fattar ni hur stor längtan är att åka.....

Har även längt en massa bråte från båten, fyllde ett hlet släp...

Nä hepp lägdags så att jag är pigg och fräsch när min lilla dotter kommer hem imorgon..

Kram alla som vill ha en kram!!!

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-28 06:17:52

God morgon ...skönt att se du lever!
Ja nu är det en bra vecka...barnen kommer:))
Ja Vickan är överlycklig nu och som du kanske sett är Mingla så söt så:))

Postat av: Titti

Publicerad 2008-01-28 07:26:15

Vad du är duktig som jobbar så hårt! När är det dags för båtsemestern då? Redan till sommaren?
Ha en mysig vecka med lilltjejen nu, förstår att du längtar, jag är så knäpp som längtade efter mina barn efter en natt i gästrummet, men en massa sömn för min del.... En hel natt, den första på 3 år!
Ha en bra dag!!!

Postat av: Ulla

Publicerad 2008-01-28 19:52:05

Måste vara kul att se hur renoveringen av båten går framåt. Skulle ni ut med den till sommaren, eller hur var det? Tack för kramen. Jag gillar kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela