Jag och mina barn på resande fot i livet

Fredagen jobb aktivitet

Publicerad 2008-01-26 08:20:10 i Båten,

I går var jag för omväxlighetens skull på båten och jobbade :-)
Fick en hel del gjort och som det ser ut nu så är faktiskt hela stommen klar i salongen, och det mina vänner känns så skönt. Hmm ni kanske undrar vad jag menar med stomme klar!. Jo det som återstår nu är att jag skall endast montera teak plywood som jag lackerar och sedan är det klart, inge mera reglar eller bräder skall monteras.
Tja någon enstaka i köket kanske men ändå!...
Skåp storbord sida salong
I mitten av hyllan så har jag gjort en lucka som skall fungera som ett stuvutrymme, och det innebär att jag kan faktiskt stuva i hela utrymmet, alltså åt sidorna också!
Vägg styrbord salong
Är verkligen nöjd med resultatet, idag (lördag) så blir det nog att ta tag i den aktra hytten och jag tror inte det är lika mycket att göra där men man vet aldrig med mig och vad jag får för mig :-D

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-26 08:25:04

Vad du grejjar:)) Japps hoppas med hon blir glad eller det BLIR hon:))

Postat av: MaryChamberlain

Publicerad 2008-01-26 18:07:56

Här går det undan! Hur många timmar i veckan lägger du på båten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matte

Ensamstående pappa med 3st underbara barn. Hojåkning, skärgården och andra aktiviteter.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela